Uw winkelmandje is leeg

laat je inspireren

weet je niet hoe het werkt?

ontdek onze voordeelacties

Menu

Zo werkt het

Bestellen is heel eenvoudig:
Registratie. Als je al een klantaccount van Dekoria hebt, krijg je toegang tot het bestelproces door met het geregistreerde e-mailadres en wachtwoord in te loggen. Ben je jouw wachtwoord vergeten? Vraag dan per e-mail een nieuw wachtwoord aan.
Ben je nieuw bij Dekoria? Klik dan op de button "nieuwe klant" om je te registreren. De verplichte velden zijn gemarkeerd met een *. Na succesvolle registratie word je automatisch doorgestuurd naar de orderverwerking.
Productpagina. Heb je de artikelen die je zocht gevonden?
Nadat je de artikelen hebt geselecteerd, klikt je op de button "Winkelwagen" om de artikelen vrijblijvend aan de winkelwagen toe te voegen.

Bij op maat gemaakte producten ga je als volgt te werk: je selecteert het gewenste type en vervolgens de stof. Voer vervolgens de afmetingen in en geef de hoeveelheid aan.
Winkelwagentje. In het winkelwagentje staan alle artikelen die je in het winkelwagentje hebt geplaatst. Je kunt het winkelmandje bereiken via de tab of via het winkelwagentje in de rechterbovenhoek. Hier kun je de bestelhoeveelheid aanpassen of artikelen uit het winkelwagentje verwijderen. Klik op de knop "Update" om de wijzigingen te accepteren. Klik op "Verder winkelen" om terug te keren naar de winkel. Als je klaar bent met winkelen en het winkelwagentje bevat wat je wilt kopen, klik dan op "Doorgaan met bestellen".
Verzendinformatie. Op de eerste pagina van het afrekenen kun je het afleveradres wijzigen. Wij verzenden per DPD-pakket. Tevens kunt je ons op deze pagina een bericht sturen over je bestelling.
Betaalmethode. Je kunt kiezen tussen vooruitbetaling, Paypal of iDEAL.
Bevestiging. Op de laatste pagina van het afrekenproces kun je nogmaals alle bestelgegevens controleren en indien nodig wijzigen. Door onze algemene voorwaarden te bevestigen (vink het vakje aan) en op de button "Bestelling voltooien" te klikken, rond je het bestelproces af. Het bestelproces kan op elk moment worden afgebroken door het browservenster te sluiten. Als de bestelling correct is geplaatst, ontvang je een bericht op je scherm met het ordernummer. Tegelijkertijd ontvang je een orderbevestiging per e-mail met alle gegevens die nodig zijn voor de verwerking en betaling. Heb je geen e-mail van ons ontvangen na aankoop? Controleer voor de zekerheid of je e-mailadres juist is ingevoerd. Als het adres correct is, controleer dan het SPAM-vak van je e-mailprogramma. Als de e-mail niet is aangekomen..... neem dan contact met ons op.